Driewerf prachtig (check de foto's ! :-) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hettie - WaarBenJij.nu Driewerf prachtig (check de foto's ! :-) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hettie - WaarBenJij.nu

Driewerf prachtig (check de foto's ! :-)

Door: Hettie en Pieter

Blijf op de hoogte en volg Hettie

12 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Lieve vrienden en familie,

Onze reis door Alaska zit er bijna op. Onze 'Tour door de Wildernis' is volbracht! Wij zijn zeer voldaan.

We zijn nu in Anchorage en morgen vliegen we naar Seattle, om van daaruit naar Canada te rijden, voor familiebezoek en wat Rockies-exploring.

Alaska was fantastisch!! (Maar dat hadden we al duidelijk gemaakt...). Vooral de laatste 2 dagen waren geweldig, dankzij prachtig weer, een wonderschone omgeving en een supertrip per airboot.

De foto's spreken voor zich... Enjoy!!

Veel groeten, Pieter en Hettie

PS: De temperatuur bij dit bericht is verre van de waarheid...

• 13 September 2011 - 06:25

Betty:

Wow jongens, dat is echt genieten daro. Maak er nog een paar mooie dagen van in Canada (ook mooi!) Groetjes vanuit eveneens een prachtig Bretagne!

Liefs,

Betty (en Dick)

• 13 September 2011 - 07:39

Janneke:

Dat klinkt fantastisch Hettie, en wat een prachtige foto's. Geniet er nog even van!

Groetjes,
    Janneke

Hettie

Reizen is prachtig! Waardevolle ervaringen, eerst en vooral voor jezelf, maar wellicht ook leuk om met anderen te delen. Ik reis professioneel, voor mijn tekst- en reisbureau maar ook met veel plezier privé. Dit is de plek waar ik mijn ervaringen en avonturen wil delen met een ieder die dit leuk vindt.