En nu met FOTO'S!! - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Hettie - WaarBenJij.nu En nu met FOTO'S!! - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Hettie - WaarBenJij.nu

En nu met FOTO'S!!

Door: Hettie en Pieter

Blijf op de hoogte en volg Hettie

20 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Gisteren wat technische problemen waardoor we geen foto's konden uploaden. Nu poging 2...

Groeten, Pieter (41 jaar :-) en Hettie

• 20 Januari 2011 - 07:57

Linda Van Sinten:

Hoi Pieter,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. (op dit moment begint hier je verjaardag, maar daar is hij al bijna afgelopen. Fijn om zo lang jarig te zijn?)
    Geniet ze !

Groetjes Linda

• 20 Januari 2011 - 08:31

Francis:

Pieter gefeliciteerd!! Lukt net niet meer om je een champagne ontbijtje te brengen ;-)

Geniet nog even lekker daar en dan horen we de verhalen graag en staat er een lekker potje thee klaar :-)

Groetjes Francis

• 20 Januari 2011 - 08:41

Betty:

He die Hettie en Pieter,

Heb niet elke keer gereageerd, druk doende hier met 'de toekomst', maar.... geweldig die foto's. Volgens mij Hettie heb je genoeg te vertellen NA ons leesclubje. Geniet er nog van....

Groetjes,

Betty

• 20 Januari 2011 - 10:02

Mariella:

Hoi Pieter en Hettie.

Van ons allemaal van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Nog veel plezier de laatste dagen in Nieuw Zeeland.

Groetjes Mariella Pascal Fleur Myke en Guus

• 20 Januari 2011 - 12:36

Janneke:

Ha die Hettie en Pieter,

Gefeliciteerd met je verjaardag, Pieter! Wat heerlijk om jullie stukjes te lezen en prachtige foto's te zien; in gedachten reis ik met jullie mee! Geniet ze nog even!

Groetjes,
    Janneke

Hettie

Reizen is prachtig! Waardevolle ervaringen, eerst en vooral voor jezelf, maar wellicht ook leuk om met anderen te delen. Ik reis professioneel, voor mijn tekst- en reisbureau maar ook met veel plezier privé. Dit is de plek waar ik mijn ervaringen en avonturen wil delen met een ieder die dit leuk vindt.