Weer on tour - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hettie - WaarBenJij.nu Weer on tour - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hettie - WaarBenJij.nu

Weer on tour

Door: Hettie

Blijf op de hoogte en volg Hettie

08 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Nee, ik ben geen bioloische boerin geworden, ik heb geen nestdrang en ben ook niet reismoe.
Het heeft gewoon even geduurd, maar m'n koffer staat weer gepakt, mijn sloggies zijn gestreken en ik ben een soort van voorbereid.
Morgen vertrek ik naar West-Canada (de Rockies) om daar voor FOX Vakanties een 15-daagse rondreis te begeleiden.
Met een gevarieerd gezelschap (van 30+ tot 80+), een bus + chauffeur en verder vooral mezelf ga ik er het beste van maken. Een beetje spannend is het wel: mijn eerste trans-atlantische solo-expeditie sinds mijn beroemde 'suiker-avontuur' in China. Dat zal wel goed gaan, daar ben ik niet bang voor.

Ik hou jullie op de hoogte van mijn (en over een paar weken ONZE avonturen) op de globe!
Uiteraard mag dit een wederzijdse actie zijn!

Veel groeten, Hettie

  • 08 Augustus 2011 - 21:28

    Angelique:

    Ha duifje,

    wat een strakke actie, top! Van kromme bejaarden tot hippe dertigers, jij bestrijkt het hele spectrum...;-)

    Ik heb jetzt vakantie en breng die door op de Veluwe, in Duitsland, druipend (van de regen) bij de gay parade, en tijdelijk in een huis met een tuin - jaja. Heerlijk. Life is good when you're not working.

    Nice trip en bis später!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hettie

Reizen is prachtig! Waardevolle ervaringen, eerst en vooral voor jezelf, maar wellicht ook leuk om met anderen te delen. Ik reis professioneel, voor mijn tekst- en reisbureau maar ook met veel plezier privé. Dit is de plek waar ik mijn ervaringen en avonturen wil delen met een ieder die dit leuk vindt.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 90542

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

De grote mooie wereld

Landen bezocht: